תנאי שימוש

ברוכים הבאים לאתר האינטרנט של חנות התה של שרה בהתאמה:  האתר ו/או “חנות התה של שרה” הפעיל בכתובת:  wwwsarastea.co.il   תנאי שימוש ורכישה אלה מגדירים את זכויותיך וחובותיך בעת השימוש באתר ובעת הזמנת  המוצרים המוצעים בו. קרא תנאים אלה בקפידה, מפני שהם מהווים הסכם מחייב בינך לבין האתר. השימוש באתר ו/או הזמנת מוצרים מתוכו, מעידים על הסכמתך לתנאים אלה ולתנאים נוספים המופיעים באתר, לרבות מדיניות הפרטיות והוראות נוספות שייתכן ויופיעו במהלך השימוש באתר (כולם ביחד להלן: “המסמכים המחייבים“). התנאים מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד והם מתייחסים, כמובן, גם לנשים. תנאים אלה חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו”ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר, בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.

השירות באתר

האתר מציג ומציע למכירה מארזים הכוללים תה לסוגיו השונים. המוצרים המוצעים למכירה עשויים להשתנות מעת לעת ומלאי המוצרים כולם או חלקם עשוי להיות מוגבל.

כל ההזמנות המבוצעות דרך האתר נעשות בכפוף למפורט בתנאים אלה (להלן: “השירות“). בכל שאלה הנוגעת לאתר, מוצרים המופיעים בו, הזמנות וברורים, תוכל לפנות אלינו באמצעות שירות הלקוחות ונשוב אליך בהקדם.

אנו נספק לך את המוצרים שהזמנת באתר לאחר שהושלם תהליך הרכישה, בתנאי שהמוצר שהזמנת מצוי במלאי ובבעלותך כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסולקו בישראל וחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את עסקת הרכישה שביצעת.

על אף האמור, אנו רשאים שלא לאפשר ללקוח מסוים לרכוש מוצרים באתר, גם אם הזמין בעבר מוצרים באמצעות האתר. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, אנו רשאים לבטל את זכאותך לבצע עסקאות באתר בכל אחד מהמקרים הבאים:

אם חברת כרטיסי האשראי לא אישרה את חיובך, לא נהיה חייבים לספק לך את המוצרים שהזמנת. במקרה זה ניצור איתך קשר, ונמנע מחיוב כרטיס האשראי שלך. אם חויבת בטעות, הינך מתבקש להודיע לנו ואנו נדאג לזיכוי מתאים.

ביצוע רכישה

לאחר שהוספת מוצרים לסל הקניות שלך, עליך להזין בטופס החיוב המיועד לכך בתהליך ההזמנה את הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, ת.ז., מספר טלפון וכתובת דואר אלקטרוני בנוסף יש למלא את פרטי כתובת מקום האספקה (הנמען): ישוב, רחוב, מספר בית. השדות שיסומנו במפורש אינם מחייבים מילוי. עליך למסור רק פרטים נכונים, מדויקים ומלאים על מנת למנוע ככל האפשר תקלה במשלוח. אתה מאשר בזאת את נכונות הפרטים שמסרת. האתר ו/או חנות התה של שרה לא יעשו בפרטיך כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר אשר מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש אלה.

מוצרים

חנות התה של שרה רשאית לשנות בכל עת, לפי ראות עיניה, את היצע ומגוון המוצרים באתר. אשר על כן, העובדה שמוצר מסוים הוצע למכירה באתר במועד כלשהו אינה מבטיחה שיוצע למכירה גם בעתיד. חנות התה אינה מתחייבת להיקף, זמינות או מגוון מינימלי של מוצר כלשהו. 

סל הקניות

מוצרים שאתה מעונין להזמין באתר יישמרו בסל הקניות עד להשלמת תהליך ההזמנה. לתשומת לבך: יתכן שאם התחלת בביצוע הזמנה ולא השלמת אותה, פרטי הזמנתך לא יישמרו בסל הקניות ולא יוצגו בפניך בעת ביקורך הבא באתר.

פרטים אישיים

אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטים שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו לכתובת המבוקשת. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת ההזמנה ישמרו במאגר הצרכנים של חנות התה של שרה . אינך חייב לפי חוק למסור לנו פרטים אלה, אולם לא נוכל לטפל בהזמנתך בלעדיהם.

פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים במאגר.

מועדי אספקה

מ7-14  ימי עסקים ממועד השלמת הרכישה של המוצרים באמצעות האתר, הנמען יקבל שיחת  טלפון למכשיר הנייד שנמסר באתר, המפרטת את זמן ההגעה המשוער ופרטי יצירת הקשר עם השליח. המוצרים שהוזמנו באמצעות האתר ישלחו באמצעות שליח פרטי מטעם חברת התה של שרה , או כל חברה אחרת שנהיה קשורים עמה בעת הרלוונטית .

הגעת המשלוח, הינה בכפוף לתיאום ישיר מול המקבל. ביום בו תואמה השליחות. ככל והמקבל או מי מטעמו לא ישהו בביתם או בכתובת שנתנו, מכל סיבה שהיא, יתואם מועד חדש, כאמור

המוצרים יישלחו בכפוף לאזורי החלוקה וחלונות זמן האספקה של חברת המשלוחים, ובכפוף לטיב ולתנאי השירות, כמפורט ב“מדיניות משלוחים”

מובהר כי מועדי האספקה באמצעות חברת ההפצה  אינם בשליטתנו. הנך מצהיר בזאת כי לא תהיה לך כל טענה נגדנו או נגד חברת התה של שרה  עקב שיבושים ו/או עיכובים באספקה.

 לא נהיה אחראים לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתנו, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

מחירים

כל המחירים באתר מופיעים לצד המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע”מ, אם הוא חל לפי הדין. 

מחירי המוצרים אינם כוללים את דמי המשלוח. 

אנו רשאים לעדכן את מחירי המוצרים באתר מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שהתפרסם בעת שהשלמת את תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, תחויב לפי המחירים המעודכנים.

לתשומת לבך: למרות שאנו מקפידים לבדוק את המחירים המופיעים באתר, לעתים עלולה לחול טעות שבעקבותיה יוצג באתר מחיר שגוי. במקרה זה נפנה אליך לאחר שביצעת את הזמנתך, נודיע לך מהו המחיר הנכון של המוצר ונאפשר לך לאשר כי אתה מבקש לרוכשו במחיר הנכון. אם תסרב לרכוש את המוצר במחירו הנכון – לא נהיה חייבים לספקו לך ובמקרה זה לא תהיינה לך טענות כלפינו .

 איננו מתחייבים שמחירי המוצרים באתר יהיו בהכרח הזולים ביותר, או שתנאי התשלום יהיו הנוחים ביותר.

תשלום ותנאי תשלום

התשלום עבור המוצרים יתבצע באתר באמצעות כרטיס אשראי. עליך למסור את מספר כרטיס האשראי, תעודת הזהות של בעל הכרטיס, סוג הכרטיס ואת תוקפו. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק את השימוש באמצעי תשלום כלשהו באתר, להתיר שימוש באמצעי תשלום נוספים ולהחיל הסדרי תשלום שונים על סוגי כרטיסי האשראי או אמצעי התשלום, שנכבד.

לאחר שהזנת את פרטי כרטיס האשראי, יישלחו אליך אישור הזמנה באמצעות הדואר האלקטרוני על קליטת פרטי הזמנתך וכן חשבונית /קבלה על  ההזמנה. 

אם יתברר שכרטיס האשראי שלך אינו תקף, או שחברת כרטיסי האשראי איננה מכבדת את העסקה, או שהמוצר המבוקש איננו מצוי במלאי שבידינו, ניצור איתך קשר לשם השלמת העסקה או ביטולה.

אם השימוש בכרטיס האשראי אושר על-ידי חברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו, תימסר לך הודעה מתאימה על-כך וחשבונך יחויב בעלות.

מבצעים, הטבות והנחות

אנו רשאים להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. נהיה רשאים בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.

לתשומת ליבך: אין לך זכות קנויה ליהנות ממבצעים, הטבות והנחות באתר. כל שינוי בפרטי הזמנתך או במחירה, תהיה סיבתו אשר תהיה, יגרור אחריו בדיקה מחודשת של זכאותך למבצע, הטבה או הנחה. כך, לדוגמה, אם רכשת מוצר והיית זכאי לקבלת הטבה בגין רכישתו.

דוגמאות אלה אינן ממצות את השינויים האפשריים בזכאותך למבצעים, הטבות או הטבות באתר. 

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים

לא ניתן לבטל את העסקה שלא עקב פגם ולהחזיר את המוצרים בהיותם מוצרי מזון בהתאם לדין. באם מקבל המתנה אינו מעוניין במתנה ולא מדובר בפגם לא ניתן לבטל את העסקה ולהחזיר את המתנה. במידה וקיים פגם במתנה ניתן לפנות לשירות הלקוחות בדף צור קשר בהתאם למדיניות החברה.

ביטול עסקה ברוכלות או עסקת מכר מרחוק על ידי אזרח ותיק (מגיל 65)

תמונות להמחשה בלבד

תמונות המוצרים באתר מוצגות לצורכי המחשה בלבד. בנוסף, ייתכנו הבדלים במראה, בגוון, בגודל,  וכיו”ב בין המוצר, כפי שהוא מוצג באתר, לבין המוצר במציאות. אין בכך כדי להטיל עלינו, או מי מטעמנו, אחריות כלשהי.

אחריות למוצרים

 אנו עושים כמיטב יכולתנו לספק לך מוצרים איכותיים ובמועד. אם אתה סבור כי המוצרים שרכשת באמצעות האתר לוקים בפגם כלשהו, אנא פנה אלינו בטלפון 035709920

השימוש באתר

הנך רשאי להשתמש בתכני האתר (להבדיל מעסקאות שאתה מבצע באמצעותו) באופן אישי ובלתי מסחרי בלבד, בכפוף לתנאים אלו. אין להשתמש באתר באופן אחר, אלא אם קיבלת את הסכמתנו המפורשת לכך, מראש, בכתב ובכפוף לתנאי ההסכמה (אם תינתן). האחריות לשימוש באתר ולכל תוצאה הנובעת ממנו, חלה עליך בלבד:


האחריות לשימוש באתר

השימוש באתר נעשה באחריותך הבלעדית והמלאה.

השירות באתר ניתן לשימוש כמות שהוא (AS IS). לא ניתן להתאימו לצרכיו של כל אדם ואדם. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפינו בגין תכונות השירות, יכולותיו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיך ודרישותיך.

אנו עושים מאמץ לספק לך שירות תקין ובאיכות גבוהה. יחד עם זאת,  איננו מתחייבים שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו או בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ויהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבינו, נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר – אצלנו או אצל מי מספקינו.

אבטחת מידע

המידע באתר מאובטח ומוגן על פי תקן PCI בינלאומי, כמו כן, אנו מיישמים באתר מערכות ונהלים לאבטחת מידע. בעוד שמערכות ונהלים אלה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי-מורשית למחשבי האתר, אין בהם בטחון מוחלט.

לכן, אנו  לא מתחייבים שהשירותים באתר יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם.

הפרה ושיפוי

מבלי לגרוע מהוראות כל דין והסכם זה, אתה מתחייב לשפות ולפצות אותנו , עובדינו, מנהלינו או מי מטעמנו, בכל מקרה שבו תפר את תנאים אלה, או תפעל בקשר עם האתר בניגוד להוראות כל דין. שיפוי כאמור יכסה כל הוצאה, תשלום, הפסד, אבדן רווח או כל נזק אחר, ישיר או עקיף, ממוני או לא ממוני, שייגרמו לנו, עובדינו, מנהלינו או מי מטעמנו, לרבות הוצאות משפט ושכ”ט עורכי דין.

קניין רוחני

כל זכויות הקניין הרוחני באתר, לרבות הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים והסודות המסחריים, הינם רכושנו בלבד, או של צדדים שלישיים אחרים, שהרשו לנו להשתמש בהם. 

אין להעתיק, לשנות, לפרסם, להפיץ, לשווק, לתרגם, להציג בפומבי, להעביר לציבור או להעמיד לרשותו, לעבד, ליצור או לעשות יצירות נגזרות, למכור, להשכיר או לעשות כל שימוש מסחרי בכל חלק מן הנ”ל, לרבות תמונות, קבצים גראפיים, טקסטים וקוד-מחשב, בין על ידך ובין באמצעות או בשיתוף צד שלישי, בכל דרך או אמצעי בין אם אלקטרוניים, ממוחשבים, מכאניים, אופטיים, אמצעי צילום או הקלטה, או בכל אמצעי ודרך אחרת, בלא קבלת הסכמה בכתב ומראש מאיתנו או מבעלי הזכויות האחרים, לפי העניין ובכפוף לתנאי ההסכמה (ככל שתינתן).

אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים באתר, בבסיס הנתונים באתר, ברשימות המוצרים ובעיצובם והשירותים המופיעים באתר או בפרטים אחרים המתפרסמים באתר בלא קבלת הסכמתנו מראש ובכתב.

פרטיות

אנו מכבדים את פרטיותך בעת השימוש באתר. מדיניות הפרטיות העדכנית של האתר נמצאת בכל עת כאן . היא מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש אלה. הואיל ומדיניות הפרטיות יכולה להשתנות מדי פעם, מומלץ שתתעדכן במסמך המדיניות מעת לעת.

שינויים באתר והפסקת השירות

אנו רשאים לשנות מעת לעת את מבנה האתר, מראהו ועיצובו, את היקפו וזמינותם של השירותים בו ונהיה רשאים לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר – והכל, בלא צורך להודיע לך על כך מראש. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינאמי של האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בו. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות ו/או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיו”ב. לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפינו בגין ביצוע שינויים כאמור ו/או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.

מבלי לגרוע מן האמור לעיל אנו רשאים להפסיק בכל עת את מתן השירותים באתר, כולם או מקצתם לפי שיקול דעתה הבלעדי.

שינויים בתנאי השימוש

אנו רשאים לשנות מעת לעת את תנאי השימוש או כל אחד מתנאי השימוש. אם יבוצעו בתנאי שימוש אלו או במסמכים המחייבים שינויים מהותיים, תפורסם על-כך הודעה בעמוד הבית של האתר לפני כניסת השינויים לתוקף. המשך השימוש באתר לאחר השינוי בתנאים מעיד על הסכמתך לתנאים החדשים. אם אינך מסכים עם מי מהתנאים החדשים, עליך לחדול מלעשות שימוש נוסף באתר. בכל עת תוכל לעיין בתנאים העדכניים באמצעות לחיצה על הקישור המתאים באתר.

דין וסמכות שיפוט

הדין החל על השימוש באתר, על רכישה באמצעותו ועל הסכם זה, הוא הדין הישראלי בלבד, אולם לא תהיה תחולה לכללי ברירת הדין הבינלאומי הקבועים בהם. כל מחלוקת שתתגלה בין הצדדים לרבות מחלוקת בקשר עם השימוש באתר ו/או בקשר עם תנאי שימוש ורכישה אלה, תהיה סמכות השיפוט הבלעדית נתונה לבתי-המשפט המוסמכים במחוזות תל-אביב והמרכז בישראל.

שליחת מסמכים פיננסיים

אנו נשלח מסמכים פיננסיים לכתובת הדואר האלקטרוני אשר נמסרה על ידך במועד הרכישה ו/או עודכנה באזור האישי שבאתר. מסמכים פיננסיים אלה כוללים חשבונית וחשבונית מס. ככל ואינך מעוניין בקבלת המסמכים בדרך ממוחשבת, אנא פנה אלינו בדף צור קשר.

תנאים ממצים

תנאים אלה ממצים אל כל המוסכם בינך לבינינו בקשר עם הזמנת מוצרים מהאתר והשימוש באתר.

פנה אלינו

הנך מוזמן לפנות אלינו בכל שאלה בנוגע לאתר, למוצרים ולשירותים המוצעים בו בדף צור קשר המופיע באתר ואנו נשתדל לטפל בפנייתך בכל ההקדם. 

דילוג לתוכן