טפילים במעיים

טפילים במעיים  

טפילים במעיים או בשם היותר מוכר "פרזיטים" הם סיוט של ממש.

התסמינים לטפילים במעיים יכולים להיות שלשולים מרובים, עצירויות, הרגשה של רצון להתרוקן מספר רב של פעמים, כאבי בטן תחתונה, ולעיתים אפילו חום.

הבעיה המרכזית בטפילים במעיים היא שקשה מאוד לגלות אותם, לעיתים גם כמה תרביות צואה לא יעזרו  במקרים מסוימים  בשביל לגלות שיש באמת טפילים צריך לקחת ביופסיה באמצעות קולונוסקופיה – בדיקה לא כ"כ נעימה שיכולה להשבית אותנו ליומיים שלמים.

 

צמחי מרפא ידועים מזה אלפי שנים כמרפאים מחלות רבות, אתם מכנים אותם תרופות סבתא שהסבתות שלנו רקחו ומשחו עלינו במקרה של פצעים, לחילופין נתנו לשתות מרקחות ולפעמים אף אדיי חליטות לתוך הריאות שלנו. כך שלרובינו יש ידע קטן על צמחי מרפא. כדי להרחיב את הידע שלכם אנסה בקצרה להבהיר מספר עובדות חשובות מאד. ראשית רוב האנשים לא יודעים שחליטות מצמחי מרפא נספגות % 100 במחזור הדם שלנו ביעילות מרובה.

חליטות צמחי המרפא של שרה, פותחו במהלך שנים של חקר ולמידה. נדרשו לשרה זמן וניסיון, על מנת לגלות את הפורמולות המדויקות.

 

שרה הצליחה לייצר פורמולות מיוחדות מצמחי מרפא, צמחי המרפא הללו עורבבו בדיוק רב ובמינונים המותאמים לכל מטרה. הם גודלו באדמה המתאימה ובתנאים המתאימים, נקטפו ונאספו בעיתוי הנכון, יובשו ונחתכו בהקפדה. צמחי המרפא הןם מאה אחוז טבעיים .הצמחים ללא קפאין –ללא תאין לא משלשלים ולא חוסמים  את התיאבון.

שרה בשום פנים ואופן לא ממליצה להוריד את תרופות מרשם ללא התייעצות הרופא המטפל.

 

מאמרים נוספים

מכבדים את הכבד

  כבדו את הכבד, וכל השאר – כבר לא יהיה כבד… כל סודות האיזון – בכתבה שלפניכם שרה מעיין, מייסדת

לכל שאלה השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן