דלקות עיניים

 

 דלקת עיניים 

דלקות בעיניים הן דבר לא נעים בכלל, במיוחד כשזה מגיע לנו באמצע החיים ומפריע לנו בעבודה, בקשרים עם חברים, בקריאה, וגם בצפייה בסדרה האהובה עלינו.

כאשר זה מגיע אל העיניים לא משחקים משחקים! 

המשפט החקוק על לשוננו הוא: "נפש וגוף אחד הם" וזה נכון מאד.

גופנו מתפקד כמכונה מופלאה ומשומנת היטב הפועלת ומתפקדת ללא הרף בדייקנות מופלאה.

אך במשך השנים נוצרים חסרים של ויטמינים, מינרלים וחומרים רבים שגופינו זקוק להם, עקב תזונה לקויה ולחצים שאנו עוברים בחיינו

כגון: מתח,חרדה,אובדן אדם יקר, איבוד מקום עבודה, משבר בזוגיות וכ'ו.

לחצים נפשיים אלו גורמים לגופנו להיכנס למצב של מתח ולפיכך גופנו על מנת לשרוד נאלץ להשתמש במאגרים של ויטמינים ומינרלים המצויים בגופנו, כתוצאה מכך המנגנון החיסוני שלנו נחלש ואנו עלולים ללקות במחלות רבות כמו סרטן על כל סוגיו, סוכרת, לחץ דם גבוה, דיכאון קליני, כאבי ראש, חולשה כללית, חרדות, הפרעות ריכוז, נדודי שינה והרשימה עוד ארוכה, וכן, ניחשתם נכון – גם דלקות בעיניים יכולות להיגרם מסיבות אלה.

 

צמחי מרפא ידועים מזה אלפי שנים כמסייעים לבעיות  רבות, אתם מכנים אותם תרופות סבתא שהסבתות שלנו רקחו ומשחו עלינו במקרה של פצעים, לחילופין נתנו לשתות מרקחות ולפעמים אף אדיי חליטות לתוך הריאות שלנו. כך שלרובינו יש ידע קטן על צמחי מרפא. כדי להרחיב את הידע שלכם אנסה בקצרה להבהיר מספר עובדות חשובות מאד. ראשית רוב האנשים לא יודעים שחליטות מצמחי מרפא נספגות % 100 במחזור הדם שלנו ביעילות מרובה.

מאמרים נוספים

צרבת באופן טבעי

 צרבת  כמעט כולנו באיזשהו גיל נחווה התקף של צרבת! פתאום הבטן העליונה מתחילה "לשרוף", לאט לאט זה עור לבית החזה,

טפילים במעיים

טפילים במעיים   טפילים במעיים או בשם היותר מוכר "פרזיטים" הם סיוט של ממש. התסמינים לטפילים במעיים יכולים להיות שלשולים מרובים,

לכל שאלה השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן